Kyocera Document Solutions onthult vol trots zijn nieuwe merkidentiteit.

De nieuwe merkidentiteit weerspiegelt de toewijding van Kyocera Document Solutions om zich voortdurend te ontwikkelen tot een meer uniforme en klantgerichte organisatie.

Het weerspiegelt onze doelstelling om een ​​cruciale rol te spelen bij het helpen van onze klanten om te concurreren in de digitale economie.

En het drukt de groeiende toewijding uit van de organisatie om onze klanten te helpen bij het beheren van een enorme hoeveelheid documentinformatie, het vinden van inzicht en het verkrijgen van flexibiliteit, om hun bedrijfsactiviteiten te optimaliseren.

De kerngedachte achter de nieuwe merkidentiteit van Kyocera Document Solutions is om kennis aan het werk te zetten en zo verandering teweeg te brengen.

Deze gedachte geeft onze prioriteit weer voor het verenigen van onze wereldwijde middelen in deskundig talent en uitmuntende technologie om hardware, software en service-oplossingen te integreren en op die manier onze klanten te helpen hun zakelijke potentieel te maximaliseren.

Zoals dat sinds de oprichting het geval is, plaatst Kyocera menselijke banden aan de basis van het management. Een uitgebreide set communicatiemiddelen werd gecreëerd, waaronder visuele gebaren in een handgeschreven stijl, unieke grafische pictogrammen en een gedurfd nieuw kleurenpalet, om zowel de menselijke als technologische middelen weer te geven die samen uitmunten in het ontwerp van totaaloplossingen voor documenten.

Samen vormen deze elementen een intentieverklaring voor wat Kyocera Document Solutions de komende jaren is en zal worden: een innovatief bedrijf, verenigd in zijn inspanningen over de hele wereld, dat actief samenwerkt met zijn partners en klanten om mensen te helpen en bedrijven te ondersteunen om in de toekomst sterk te staan. We nodigen je uit om ons te vergezellen op onze reis naar het Kyocera Document Solutions van morgen.

Scroll to top