Dienstenaanbod

Dienstenaanbod

Optimalisatie en aanpassing aan uw wensen

Wij kunnen de firmware van uw toestellen aan uw wensen aanpassen, onder meer door uw bestaande applicaties en platforms te integreren, waardoor de gebruikers gemakkelijker kunnen navigeren. Hierbij kunnen snelkoppelingen op het bedieningspaneel of op het toestel worden aangemaakt, zodat taken in een kleiner aantal stappen volledig kunnen worden uitgevoerd.

We optimaliseren ook de architectuur van uw toestellenpark in de hele onderneming en stellen uw toestellen daarbij op strategische plaatsen op in functie van uw behoeften en eisen op het vlak van volumes. Deze ingrepen leiden tot een hogere productiviteit.

We kunnen ook de workflows op kantoor verbeteren of compleet vernieuwen door de toevoeging van externe beheersoplossingen en bedrijfsapplicaties zoals DMSLink van KYOCERA en connectoren van andere leveranciers. Deze stevige connectoren werken naadloos met een hele reeks oplossingen van externe leveranciers (bv. Microsoft SharePoint).

Implementatiediensten

De ingebruikname en de installatie van uw toestellen die in uw netwerk geïntegreerd zijn, kunnen worden uitgevoerd op de momenten die best passen voor uw onderneming. De methoden die wij toepassen om hardware en software uit te rollen, zijn veilig en zorgen ervoor dat uw netwerk en uw infrastructuur beveiligd zijn tegen externe gevaren. Naargelang van uw wensen worden applicaties en utilities ter plaatse of van op afstand geïnstalleerd.

Uitgebreide training

Onze training is gericht op een naadloos ‘change management’. Dankzij onze trainingen voor eindgebruikers kan het personeel alle functionaliteiten van de toestellen en de software benutten en het gebruik van verbruiksartikelen voor toestellen in hun werkzone monitoren en beheren. Onze trainingen voor IT-beheerders leren uw medewerkers om applicaties te beheren en updates aan uw toestellenpark te coördineren. In onze Help Desk trainingen krijgt uw intern supportpersoneel de nodige tools om op een efficiënte manier basisvragen van gebruikers te beantwoorden.

Hardware- en softwareondersteuning

Hardware Support zorgt ervoor dat toestellen en firmware tijdens hun volledige levenscyclus worden geüpdatet, zodat ze optimaal blijven presteren en zo weinig mogelijk uitvallen. Met behulp van geavanceerde tools voor afstandsbeheer kunnen we het gebruik van de toestellen, de status van de toestellen, de toestand van de verbruiksartikelen en andere essentiële informatie monitoren en rapporteren.

Software Support zorgt voor geoptimaliseerde softwaremogelijkheden en integriteit op uw platform tijdens de volledige levenscyclus van de applicaties en de utilities die overal in uw bedrijf worden gebruikt.

We bieden ook technische dienstverlening ter plaatse, zodat u een duidelijk zicht behoudt op de status van uw toestellen en zodat een actieplan kan worden uitgewerkt dat te allen tijde garant moet staan voor ideale prestaties.

 

Overige consultancydiensten

Onze Professional Services kunnen uw bestaande applicaties of platforms verbeteren en geavanceerde workflows tot stand brengen die inspelen op uw specifieke behoeften op het vlak van de beeldvorming van de documenten en de workflows. We organiseren ook demonstraties van toestellen en softwareoplossingen en bieden een service aan om ter plaatse toestellen en software te evalueren.

Bovendien biedt KYOCERA financiële diensten voor alle geledingen van de onderneming aan, inclusief wereldwijde leasing- of financieringsprogramma’s.

 

Scroll to top