KYOCERA WINT “iF DESIGN AWARD 2016” VOOR ZEVEN A4 KLEURENPRINTERS EN MFPs

23 februari 2016

Osaka, Japan - KYOCERA Document Solutions Inc. (President: Takashi Kuki; hierna "Kyocera") is verheugd om aan te kondigen dat 7 van haar A4 kleurenprinters en A4 kleurenmultifunctionals, ontworpen voor kantoorwerkgroepen, met de “iF DESIGN AWARD 2016” werden bekroond. Deze award wordt gesponsord door het iF International Forum Design GmbH (Duitsland).

Deze bijzonder productieve en flexibele producten, die 30 tot 40 pagina’s per minuut kunnen verwerken*, leveren een belangrijke bijdrage tot de optimalisatie van document workflows.

Bij de beoordeling werd veel lof geoogst wegens de milieuvriendelijkheid en de gebruikersvriendelijkheid van de toestellen. Deze kenmerken zijn te danken aan enerzijds het gebruik van componenten die lang meegaan en daardoor de afvalberg helpen beperken en anderzijds de beslissing om het bijvullen van papier en het vervangen van consumables aan de voorkant van de producten zo gemakkelijk mogelijk te maken. Ook het eenvoudige en tijdloze design van de toestellen, dat in de meest uiteenlopende kantooromgevingen past, werd zeer op prijs gesteld.

Kyocera beschouwt deze award als een extra stimulans om betrouwbare toestellen te blijven ontwerpen die niet alleen op het vlak van de geleverde prestaties, maar ook op het vlak van het design en de bruikbaarheid hoog scoren. Deze producten zijn bedoeld om kantooromgevingen te helpen creëren waar gebruikers hun document workflows op een efficiënte manier kunnen beheren.

De bekroonde producten van Kyocera zullen naar verwachting aan het publiek worden getoond tijdens de iF Design Exhibition in het Duitse Hamburg (deel 1 van de tentoonstelling: 27 februari – 29 mei 2016).

* drie A4 kleurenprinters: ECOSYS P7040cdn/P6035cdn/P6130cdn; vier A4 kleurenmultifunctionals: ECOSYS M6535cidn/M6035cidn/M6530cdn/M6030cdn.

Uw plaatselijke verdeler of agent kan u meer vertellen over de beschikbaarheid van de producten in uw regio. U vindt ook meer informatie op www.kyoceradocumentsolutions.be.

Over de iF DESIGN AWARD

iF International Forum Design GmbH organiseert ieder jaar een van ’s werelds meest gevierde en gewaardeerde designwedstrijden: de iF DESIGN AWARD. De wedstrijd wordt algemeen erkend als een symbool voor uitmuntend design en ontvangt ieder jaar meer dan 5.000 inschrijvingen uit 70 landen. Meer informatie hierover vindt u op http://ifworlddesignguide.com/if-design-award-2016.

Bekijk de productvideo op YouTube.