De Hertogh leidt KYOCERA Document Solutions Belgium

3 april 2017

Amsterdam, 03 april 2017 – KYOCERA Document Solutions Europe B.V., een vooraanstaande leverancier van document solutions, kondigt vandaag Hendrik De Hertogh aan als nieuwe General Manager van hun Belgische vestiging. Hij vervangt Thierry Devresse die het bedrijf leidde sinds april 2006.

Hendrik De Hertogh, General Manager, KYOCERA Document Solutions Belgium

“De Hertogh heeft voor KYOCERA Document Solutions Belgium gewerkt sinds 2009 als Sales Director en heeft een onberispelijke kennis van de business. Hij geniet groot respect binnen de sector en heeft sterke relaties opgebouwd met Kyocera’s channel partners en directe klanten. Ik heb het volste vertrouwen in zijn vermogen om Kyocera’s business verder te innoveren als toonaangevende leverancier van informatie- en document management in deze regio,” zegt Takahiro Sato, President van KYOCERA Document Solutions Europe B.V.

“Ik ben verheugd met deze nieuwe en uitdagende opportuniteit,” zegt De Hertogh. “Met respect voor Kyocera’s bedrijfsfilosofie, binnen dewelke de groei en het welzijn van de werknemers cruciaal zijn, is het mijn intentie om de relatie met onze channel partners, agenten en klanten nog te verstevigen. De focus op de integratie van ‘total document solutions’ – op maat van de behoeften van de klant – zal ons leiden om de marktpositie van ons bedrijf te verstevigen en onze groei te bestendigen. “

-Einde-

Over KYOCERA Document Solutions

KYOCERA Document Solutions, waarvan het hoofdkantoor in het Japanse Osaka gevestigd is, is een toonaangevende fabrikant van document imaging-oplossingen en documentbeheersystemen, zoals kleuren en monochrome multifunctionals, printers en groot-formaatapparaten. De producten van KYOCERA zijn bekend om hun unieke duurzame componenten die niet alleen garant staan voor een grotere betrouwbaarheid, maar ook voor minder afval - waardoor de producten over hun volledige levensduur een lagere Total Cost of Ownership (TCO) bieden.

De portfolio van KYOCERA Document Solutions bestaat niet alleen uit hardware. Een volledig aanbod bedrijfsapplicaties en consultancydiensten biedt klanten de mogelijkheid om hun documentenworkflow te optimaliseren en te beheren en op die manier het potentieel van hun hardware-investeringen volop te benutten. KYOCERA Document Solutions is een van de belangrijkste ondernemingen binnen KYOCERA Corporation, ‘s werelds toonaangevende ontwikkelaar en fabrikant van geavanceerde keramische en bijbehorende producten, waaronder telecommunicatieapparatuur, halfgeleiderpackages en elektronische componenten. Bij het fiscaal jaareinde op 31 maart 2016, bedroeg KYOCERA Corporation's totale netto sales 1.479,6 miljard YEN (ong. 11,5 miljard EUR).

Meer informatie vindt u op de website van KYOCERA Document Solutions Belgium op www.kyoceradocumentsolutions.be.

Download het persbericht hier.