Complétez votre email ou votre nom d'utilisateur. Nous vous enverrons un email avec les instructions comment faire un reset de votre mot de passe. Si vous avez oublié votre nom d'utilisateur, n'avez pas reçu d'email pour le reset de votre mot de passe ou si vous avez besoin d'aide, contactez notre helpdesk.
Si votre email est correctement renseigné, nous vous répondrons dans…
Vous pouvez demander un nouveau compte en soumettant vos coordonnées à votre centre de vente local. Après approbation, nous vous enverrons un mot de passe temporaire.
Cet accès est actuellement réservé aux partenaires et employés de Kyocera Document Solutions. Veuillez noter que votre extranet local est toujours disponible et accessible pour vous via le bouton ci-dessous.
For further information about the content of the website please contact:
Kyocera Document Solutions Europe B.V.
Bloemlaan 4
2132 NP Hoofddorp
The Netherlands
Tel: +31(0)20-654-0000
Fax: +31(0)20-653-1256
e-mail: info@deu.kyocera.com
Information is provided according to EU Directive 2000/31/EC. For further information please consult your legal specialist.
Management Board of Kyocera Document Solutions Europe B.V.:
Takuya Marubayashi
Keiji Hayashi
Dietmar Nick
Christopher Rheidt
For Commercial Register information applicable to our subsidiaries, please see our country office nearest International Chamber of Commerce registration information.
The information contained under Legal Notices and Terms is in no way whatsoever intended to substitute written agreements made by Kyocera Document Solutions EMEA subsidiaries or affiliates with third parties. In the event that an unintended conflict exists, then the locally confirmed Agreement has priority. In the case where a business relationship exists, with as yet, no suitable text covering any of the above points, then, if local conditions allow, the text under Legal Notices and Terms shall apply.
© Kyocera Document Solutions Europe B.V.
Sitemap Legal Notices & Terms © Kyocera Document Solutions Europe B.V.