Voer uw gebruikersnaam of e-mailadres in. We sturen u een e-mail met instructies voor het opnieuw instellen van uw wachtwoord. Als u uw gebruikersnaam bent vergeten, geen e-mail hebt ontvangen om uw wachtwoord opnieuw in te stellen of hulp nodig hebt, neem dan contact op met Kyocera Document Solutions Belgium.
Als u een correcte e-mailadres uit onze database hebt ingevoerd, zullen we reageren in ...
U kunt een nieuw account aanvragen door uw gegevens door te geven aan Kyocera Document Solutions Belgium. Na goedkeuring sturen we u een tijdelijk wachtwoord per e-mail.
Momenteel is deze toegang voorbehouden voor partners en medewerkers van Kyocera Document Solutions. Houd er rekening mee dat uw lokale extranet nog steeds beschikbaar en toegankelijk voor u is via de onderstaande knop.
The violence and destructions we see before us being caused by the military attacks on Ukraine is shocking to all of us.
Kyocera Document Solutions Europe is saddened to witness such actions that disrupts and threatens peace.
Considering all challenges surrounding us, including logistic arrangements, we have decided to suspend deliveries of all devices to Russia.
We send our sincerest condolences to everyone impacted by these tragic events. Our heartfelt thoughts go out to each person facing or impacted by such excruciatingly and unbearable difficulties. We stand united in support of a quick, and peaceful solution.
Kyocera Document Solutions Europe