Voer uw gebruikersnaam of e-mailadres in. We sturen u een e-mail met instructies voor het opnieuw instellen van uw wachtwoord. Als u uw gebruikersnaam bent vergeten, geen e-mail hebt ontvangen om uw wachtwoord opnieuw in te stellen of hulp nodig hebt, neem dan contact op met Kyocera Document Solutions Belgium.
Als u een correcte e-mailadres uit onze database hebt ingevoerd, zullen we reageren in ...
U kunt een nieuw account aanvragen door uw gegevens door te geven aan Kyocera Document Solutions Belgium. Na goedkeuring sturen we u een tijdelijk wachtwoord per e-mail.
Momenteel is deze toegang voorbehouden voor partners en medewerkers van Kyocera Document Solutions. Houd er rekening mee dat uw lokale extranet nog steeds beschikbaar en toegankelijk voor u is via de onderstaande knop.
Mobiel werken staat bij steeds meer bedrijven hoog op het prioriteitenlijstje. Toch is niet altijd duidelijk wat dit precies betekent. Als medewerkers mobiel kunnen werken, wil dat zeggen dat ze op iedere locatie al hun gebruikelijke taken en werkzaamheden kunnen uitvoeren. Denk bijvoorbeeld aan werken vanuit huis, of een presentatie raadplegen tijdens een afspraak met een klant of onderweg.
Ontdek de belangrijkste aandachtspunten.