Voer uw gebruikersnaam of e-mailadres in. We sturen u een e-mail met instructies voor het opnieuw instellen van uw wachtwoord. Als u uw gebruikersnaam bent vergeten, geen e-mail hebt ontvangen om uw wachtwoord opnieuw in te stellen of hulp nodig hebt, neem dan contact op met Kyocera Document Solutions Belgium.
Als u een correcte e-mailadres uit onze database hebt ingevoerd, zullen we reageren in ...
U kunt een nieuw account aanvragen door uw gegevens door te geven aan Kyocera Document Solutions Belgium. Na goedkeuring sturen we u een tijdelijk wachtwoord per e-mail.
Momenteel is deze toegang voorbehouden voor partners en medewerkers van Kyocera Document Solutions. Houd er rekening mee dat uw lokale extranet nog steeds beschikbaar en toegankelijk voor u is via de onderstaande knop.
Hybride medewerkers zijn niet meer weg te denken. Organisaties moeten slimme manieren van werken ontwikkelen, zodat medewerkers altijd en overal productief kunnen zijn. Door gebruik te maken van expertise en technologie bieden hybride werkplekken een organisatie de veerkracht en schaalbaarheid die zo hard nodig is om mee te komen in een snel veranderende wereld.
Omdat veel organisaties nu te maken hebben met medewerkers die thuis en op kantoor werken, zijn hybride werkplekoplossingen de manier om altijd en overal te kunnen werken. De voordelen voor organisaties die een hybride werkplekstrategie voor de lange termijn implementeren, zijn:
Een hybride werkplekstrategie moet de technologie identificeren die nodig is om productiviteit, connectiviteit en veiligheid voor de werkomgeving op lange termijn te bevorderen. Zonder een dergelijke strategie zijn de risico's van een gedecentraliseerd personeelsbestand groot, inclusief inbreuken op de cyberbeveiliging, lage medewerkerstevredenheid en slechte bedrijfsflexibiliteit.
1. Ten eerste moet u uw team uitrusten met de hardware en infrastructuur die nodig is om vanaf elke locatie te werken. Dit zijn zaken zoals laptops en printers, maar ook andere hulpmiddelen waarmee uw medewerkers mobiel en flexibel kunnen zijn.
2. De volgende stap is om uw medewerkers te verbinden met de juiste software om effectieve samenwerking mogelijk te maken. Documentbeheer en communicatie-apps zijn van groot belang in deze fase.
3. Ten slotte moet u de processen verbeteren om uw nieuwe technologie en services optimaal te benutten. Optimalisatie stelt uw medewerkers in staat om soepel en efficiënt te werken door ze op te leiden, processen te stroomlijnen en taken te automatiseren.
Tijdens elk van deze fasen kunnen ICT-dienstverleners ondersteuning en expertise bieden. Zo komt u tot een effectieve omgeving met de juiste hulpmiddelen om een veilige en productieve hybride werkomgeving te waarborgen.
Uw team uitrusten met de juiste tools en in staat stellen om overal te werken, is cruciaal bij het opzetten van een hybride werkplek.
Door een hybride werkteams te verbinden, blijven uw medewerkers productief en kunnen ze samenwerken vanaf verschillende locaties.
Door uw hybride werkruimte te optimaliseren, zorgt u ervoor dat u geen kans mist om de efficiëntie te verbeteren en veerkracht op te bouwen.