Voer uw gebruikersnaam of e-mailadres in. We sturen u een e-mail met instructies voor het opnieuw instellen van uw wachtwoord. Als u uw gebruikersnaam bent vergeten, geen e-mail hebt ontvangen om uw wachtwoord opnieuw in te stellen of hulp nodig hebt, neem dan contact op met Kyocera Document Solutions Belgium.
Als u een correcte e-mailadres uit onze database hebt ingevoerd, zullen we reageren in ...
U kunt een nieuw account aanvragen door uw gegevens door te geven aan Kyocera Document Solutions Belgium. Na goedkeuring sturen we u een tijdelijk wachtwoord per e-mail.
Momenteel is deze toegang voorbehouden voor partners en medewerkers van Kyocera Document Solutions. Houd er rekening mee dat uw lokale extranet nog steeds beschikbaar en toegankelijk voor u is via de onderstaande knop.
De Total Cost of Ownership verlagen met 30%. Het klinkt ongelooflijk, maar het kan. We helpen u niet alleen om de kosten van verbruiksartikelen, energie en ondersteuning te verlagen, maar laten u ook zien hoe u verspilling zoals ongeoorloofd en ongewenst afdrukken kunt voorkomen. De cumulatieve besparingen kunnen op die manier meer dan de moeite waard zijn.
Door document management te stroomlijnen en geautomatiseerde processen te introduceren zal onnodige tijdsverspilling voor routineklussen verdwijnen en een enorme sprong voorwaarts in productiviteit kunnen worden gemaakt. Door machineparkbeheer op afstand en minder downtime zal ook de druk op de IT-afdeling zichtbaar afnemen.
Als u naast printers van KYOCERA ook machines van andere merken in uw organisatie gebruikt zorgt Kyocera MDS ervoor dat u inzicht krijgt in hoe uw totale outputomgeving functioneert. Zodat u een solide outputomgeving kunt bouwen. Over onze oplossingen voor digitalisering, procesoptimalisatie en beveiliging in een gemixte omgeving kunnen we u natuurlijk ook adviseren. Zo heeft u met KYOCERA een aanspreekkpunt voor alle documentgerelateerde zaken.
"We hebben al een daling van 25% in de operationele kosten kunnen waarnemen."
Met Kyocera MDS behaalt uw bedrijf aanzienlijke voordelen. Met vijf zorgvuldig ontworpen fases, elk volledig aangepast aan de unieke vereisten van uw bedrijf optimaliseren wij uw volledige documentomgeving.
Deze fases zijn:: Assessment, Design, Implementation, Management en Optimisation.
Of te wel: Evaluatie, Ontwerp, Implementatie, Beheer en Optimalisatie.
De eerste stap bestaat uit het verzamelen van gegevens en inzicht krijgen in uw onderneming. Hierbij wordt een professionele beoordeling van uw totale documentomgeving uitgevoerd – van een controle van uw printerpark tot aan financiën, printvolumes en energieverbruik. Tijdens onze beoordelingsfase worden met diepgaande analyses, gesprekken en indien gewenst enquêtes alle punten binnen uw organisatie uitgelicht die zorgen voor verspilling en een te lage productiviteit. Het resultaat is een duidelijk rapport waaruit exact blijkt waar geld kan worden bespaard en processen kunnen worden geoptimaliseerd. Zo ontvangt u een volledig overzicht in uw operationele processen, met een focus op:
Tijdens de ontwerpfase draait alles om uw onderneming: grootte, budget, prestatievereisten en huidige zwakke plekken. De oplossing wordt voor u op maat gemaakt, de ideale combinatie van hardware, software en procesontwikkeling. Op basis van de resultaten van fase 1 maximaliseren we uw Return On Investment door ons te concentreren op:
Tijdens de implementatiefase besteden wij veel aandacht aan de begeleiding van het gehele (verander)proces. Hiervoor wordt er een projectmanager aan u toegewezen die u en uw onderneming begrijpt. Bovendien worden alle werkzaamheden uitgevoerd door gekwalificeerde technici. Van de installatie van hardware en software tot logistiek en personeelstraining, onze ervaring zorgt voor kant-en-klare oplossingen en een soepele overgang naar de nieuwe omgeving. Hierbij wordt veel aandacht besteed aan de menselijke aspecten van implementatie waardoor de oplossing direct kan worden gebruikt en de acceptatie, productiviteit en tevredenheid van de gebruikers wordt vergroot.
We stoppen niet zodra alles is geïnstalleerd en functioneert maar blijven uw gehele documentomgeving beheren, zodat de prestaties optimaal blijven en tijdrovende alledaagse problemen worden opgelost. Om u ervan verzekeren dat u het maximale uit uw nieuwe infrastructuur haalt leveren we gerichte ondersteuning voor hardware en software, zowel op afstand als ter plaatse.
Net als uw onderneming staan ook uw print- en documentbehoeften nooit stil. Vandaar dat we continu toezicht houden op uw vloot en processen om mogelijkheden te ontdekken die geld besparen of prestaties verbeteren. Onze regelmatige beoordelingen van uw outputomgeving, printvolume en processen bieden u constante transparantie en controle. Bovendien kunt u zien of we de overeengekomen doelstellingen realiseren en een duidelijk rendement op uw investering genereren.