Voer uw gebruikersnaam of e-mailadres in. We sturen u een e-mail met instructies voor het opnieuw instellen van uw wachtwoord. Als u uw gebruikersnaam bent vergeten, geen e-mail hebt ontvangen om uw wachtwoord opnieuw in te stellen of hulp nodig hebt, neem dan contact op met Kyocera Document Solutions Belgium.
Als u een correcte e-mailadres uit onze database hebt ingevoerd, zullen we reageren in ...
U kunt een nieuw account aanvragen door uw gegevens door te geven aan Kyocera Document Solutions Belgium. Na goedkeuring sturen we u een tijdelijk wachtwoord per e-mail.
Momenteel is deze toegang voorbehouden voor partners en medewerkers van Kyocera Document Solutions. Houd er rekening mee dat uw lokale extranet nog steeds beschikbaar en toegankelijk voor u is via de onderstaande knop.
”In 2020 gebruikt meer dan 90% van de bedrijven meerdere clouddiensten"
We helpen uw bedrijf een transformatie-mindset te ontwikkelen.
We zorgen dat u klanten kunt helpen om onze technologie succesvol te implementeren.
Profiteer van onze inzichten en expertise.
Dankzij regelmatige trainingen leert u optimaal gebruikmaken van onze geavanceerde technologie.
We bieden uitgebreide ondersteuning voor en na de verkoop.
Er zijn drie niveaus. Als u groeit en onze samenwerking zich verder ontwikkelt, gaat u een niveau omhoog.