Voer uw gebruikersnaam of e-mailadres in. We sturen u een e-mail met instructies voor het opnieuw instellen van uw wachtwoord. Als u uw gebruikersnaam bent vergeten, geen e-mail hebt ontvangen om uw wachtwoord opnieuw in te stellen of hulp nodig hebt, neem dan contact op met Kyocera Document Solutions Belgium.
Als u een correcte e-mailadres uit onze database hebt ingevoerd, zullen we reageren in ...
U kunt een nieuw account aanvragen door uw gegevens door te geven aan Kyocera Document Solutions Belgium. Na goedkeuring sturen we u een tijdelijk wachtwoord per e-mail.
Momenteel is deze toegang voorbehouden voor partners en medewerkers van Kyocera Document Solutions. Houd er rekening mee dat uw lokale extranet nog steeds beschikbaar en toegankelijk voor u is via de onderstaande knop.
Sommige software en ondersteuningspakketten moet u eerst online registreren en activeren. Nadat u uw KYOCERA-product hier hebt geregistreerd, kunt u onze ondersteuningsdiensten inschakelen - op afstand of op locatie. Volg de onderstaande instructies om van deze diensten gebruik te kunnen maken.
Met onderstaand formulier heeft u deze mogelijkheden:
Volg de stappen in uw gekozen formulier.