Voer uw gebruikersnaam of e-mailadres in. We sturen u een e-mail met instructies voor het opnieuw instellen van uw wachtwoord. Als u uw gebruikersnaam bent vergeten, geen e-mail hebt ontvangen om uw wachtwoord opnieuw in te stellen of hulp nodig hebt, neem dan contact op met Kyocera Document Solutions Belgium.
Als u een correcte e-mailadres uit onze database hebt ingevoerd, zullen we reageren in ...
U kunt een nieuw account aanvragen door uw gegevens door te geven aan Kyocera Document Solutions Belgium. Na goedkeuring sturen we u een tijdelijk wachtwoord per e-mail.
Momenteel is deze toegang voorbehouden voor partners en medewerkers van Kyocera Document Solutions. Houd er rekening mee dat uw lokale extranet nog steeds beschikbaar en toegankelijk voor u is via de onderstaande knop.
Verkopen is een vak apart, zelfs voor bedrijven die unieke producten of diensten aanbieden. Het kan heel moeilijk zijn om potentiële klanten ervan te overtuigen dat ze geld in iets moeten investeren. Maar gelukkig zijn er oplossingen die dit makkelijker kunnen maken.
Zulke oplossingen zijn onmisbaar voor ieder bedrijf. Ze stellen verkopers in staat om hun processen te optimaliseren met nieuwe tools waarmee u een centraal online platform creëert. Zo kunnen salesmedewerkers veel efficiënter werken.
In de verkoop is het heel belangrijk dat u potentiële nieuwe klanten relevante informatie geeft die aansluit op hun behoeften. Door digitalisering wordt dat veel makkelijker. Zo zorgt u ervoor dat prospects zich na een verkoopgesprek nooit tekortgedaan voelen.
Zodra u een klant heeft overtuigd, kunnen al hun gegevens, documenten en contracten in één veilig systeem bewaard worden. Op die manier hebt u alle informatie overzichtelijk bij elkaar, wat zorgt voor een kortere 'sales cycle' en een betere dienstverlening.
Minder tijd verspillen aan administratieve rompslomp en de kosten verlagen: dat zijn de twee belangrijkste manieren om de efficiëntie van een verkoopafdeling te verbeteren. Technologie maakt beide mogelijk. Zo kunnen salesmedewerkers zich bezighouden met wat ze het beste kunnen: verkopen.
Verkoopafdelingen hebben te maken met felle concurrentie. De markt verandert, daarom is het belangrijk dat ieder bedrijf zich verdiept in technologie die er voor zorgt dat ze zich onderscheiden van de rest. Digitale transformatie is noodzakelijk en geeft verkoopprofessionals een voorsprong op hun concurrenten. Het biedt ze één efficiënt platform om al hun zakelijke informatie te onderhouden en hun administratieve taken te verminderen.
De sector maakt een verandering door. Dat geldt voor organisaties van iedere omvang: van kleine bedrijven waar salesmedewerkers ook andere werkzaamheden hebben, en procesoptimalisatie ze hiervoor de tijd geeft, tot multinationals die honderden verkoopmedewerkers in dienst hebben. De tijden veranderen dus, en nieuwe systemen stellen bedrijven van iedere grootte in staat om mee te veranderen en hier op hun eigen, unieke manier van te profiteren.
Door de beschikbaarheid van mogelijkheden om uw organisatie digitaal te transformeren kan een oplossing exact worden afgestemd op het budget en de behoeften van uw organisatie. Kosten besparen, de efficiëntie verbeteren, verkoopkansen vergroten, contracten en klantrelaties op één plek beheren: automatisering maakt het allemaal mogelijk. Voor verkoopafdelingen van bedrijven over de hele wereld is dit dan ook de toekomst.
Wilt u als bedrijf succesvol zijn?
Zorg dan dat uw processen voor informatiebeheer goed beveiligd zijn.