Voer uw gebruikersnaam of e-mailadres in. We sturen u een e-mail met instructies voor het opnieuw instellen van uw wachtwoord. Als u uw gebruikersnaam bent vergeten, geen e-mail hebt ontvangen om uw wachtwoord opnieuw in te stellen of hulp nodig hebt, neem dan contact op met Kyocera Document Solutions Belgium.
Als u een correcte e-mailadres uit onze database hebt ingevoerd, zullen we reageren in ...
U kunt een nieuw account aanvragen door uw gegevens door te geven aan Kyocera Document Solutions Belgium. Na goedkeuring sturen we u een tijdelijk wachtwoord per e-mail.
Momenteel is deze toegang voorbehouden voor partners en medewerkers van Kyocera Document Solutions. Houd er rekening mee dat uw lokale extranet nog steeds beschikbaar en toegankelijk voor u is via de onderstaande knop.
Het kan behoorlijk ingewikkeld zijn om met verschillende leveranciers om te gaan. Daarom is het zo belangrijk voor bedrijven om het aankoopproces eenvoudiger en efficiënter maken. Door processen te automatiseren, worden aankoopafdelingen productiever. Bovendien kunnen ze zich richten op het sluiten van de beste deals voor het bedrijf, in plaats van op administratieve rompslomp.
Medewerkers hoeven zich niet langer bezig te houden met papierwerk en het zoeken naar dossiers. Zo houden ze tijd over om prestaties te analyseren en manieren te vinden om kosten te besparen. Uiteindelijk kunnen ze dus productiever werken en bereiken ze betere resultaten. Voor een bedrijf levert dit lagere kosten op en een hogere winstmarge bij het ontwikkelen van een product of dienst.
U kunt de oplossingen integreren in een bestaand Enterprise Resource Planning-systeem, zowel aan de kant van het bedrijf als aan de leverancierskant. Zo zorgt u dat de communicatie een stuk soepeler en makkelijker verloopt, zowel in- als extern. Hierdoor kan uw organisatie efficiënter werken dan u ooit voor mogelijk had gehouden. Onze oplossingen leveren procurement veel op: ze zorgen voor lagere kosten en manieren om relaties met leveranciers te verbeteren. Uiteindelijk verdienen ze zichzelf dus terug, waardoor ze bijdragen aan het bereiken van langetermijndoelen.
Oneindige stapels papierwerk die moeten worden verwerkt en gearchiveerd? Lastige communicatie met leveranciers? Geld dat lijkt te verdampen? Stapels contracten en te betalen facturen, waardoor u door de bomen het bos niet meer ziet? Voor veel aankoopverantwoordelijken en hun teams zullen deze dingen bekend klinken.
Digitale procesoptimalisatie zal helpen om dit soort uitdagingen aan te gaan – en meer. Zo rekenen inkopers af met de vervelende problemen waar ze elke dag weer tegenaan lopen. Gestroomlijnde processen van begin tot eind zijn onmisbaar voor iedere procurementafdeling.
Volgens een rapport van PWC maken inkoopkosten 50% tot 80% uit van de totale kosten van bedrijven. Hierop besparen is dus een van de beste manieren om de kosten te verlagen. Zo kunnen bedrijven lagere prijzen gaan hanteren om concurrerender te zijn. Of nog beter: zorgen voor een betere winstmarge.
Bedrijven die facturen geautomatiseerd verwerken, hoeven zich geen zorgen meer te maken over hun boekhouding.