Voer uw gebruikersnaam of e-mailadres in. We sturen u een e-mail met instructies voor het opnieuw instellen van uw wachtwoord. Als u uw gebruikersnaam bent vergeten, geen e-mail hebt ontvangen om uw wachtwoord opnieuw in te stellen of hulp nodig hebt, neem dan contact op met Kyocera Document Solutions Belgium.
Als u een correcte e-mailadres uit onze database hebt ingevoerd, zullen we reageren in ...
U kunt een nieuw account aanvragen door uw gegevens door te geven aan Kyocera Document Solutions Belgium. Na goedkeuring sturen we u een tijdelijk wachtwoord per e-mail.
Momenteel is deze toegang voorbehouden voor partners en medewerkers van Kyocera Document Solutions. Houd er rekening mee dat uw lokale extranet nog steeds beschikbaar en toegankelijk voor u is via de onderstaande knop.
We zorgen dat u slimmer kunt werken en zetten uw kennis in om u een voorsprong op de concurrentie te geven. Zo maken we u het leven makkelijker. Al zestig jaar zijn we een innovatieve pionier in het transformeren van documentbeheer en informatiemanagement. Zo kunnen bedrijven flexibeler, efficienter en klantgerichter werken.
“Do the right thing as a human being.”
Kyocera Document Solutions is dan wel een moderne en wereldwijde speler, maar we werken altijd op een persoonlijke manier met u samen, van mens tot mens. Onze filosofie en waarden helpen ons om het goede te doen en verantwoord te handelen, dingen te verbeteren, mensen te respecteren en onze kostbare planeet te beschermen. Alleen dan kunnen we u de beste hardware- en softwareoplossingen bieden, een betrouwbare zakenpartner zijn en samen met u het verschil maken.
The Kyocera philosophy conditions everything we do at Kyocera, from our interactions with customers to the world around us.
We helpen u informatie om te zetten in kennis om uw concurrentie voor te zijn.
Onze oplossingen automatiseren workflows, optimaliseren processen en beveiligen documenten en gegevens.
Volgens de filosofie van onze oprichter, Dr. Kazuo Inamori, is het de missie van KYOCERA om ”als mens het juiste te doen”. Dit concept vormt een leidraad bij al onze beslissingen. Het laat het belang van eerlijkheid en toewijding zien, en is bepalend voor ons handelen.
Een van onze eerste opdrachten kwam van IBM. Iedereen beweerde dat het product niet gemaakt kon worden. We hadden eigenlijk niet de juiste faciliteiten en kennis, maar werkten dag en nacht om een prototype te maken. En het werkte. Dat is dus wat we bedoelen met 'de klant komt eerst'. We luisteren en gebruiken onze vaardigheden en innovaties om uitdagingen van klanten aan te gaan, hoe lastig ze ook zijn.