Excellente service
In het servicenetwerk van KYOCERA draait alles om onze passie voor service-innovatie.

Onze klanten de allerbeste service bieden, dat is de basis van de bedrijfsfilosofie van KYOCERA. We doen ons best om de ervaring van onze klanten voortdurend te verbeteren. Iedere dag werken we aan ons serviceplatform om het zo professioneel en responsief mogelijk te maken, zodat we ieder probleem snel kunnen oplossen.
Op het serviceplatform van KYOCERA komen al onze diensten samen: zowel voor de 17 landen waarin we zelf actief zijn als de 80 landen waarin we aanwezig zijn via ons netwerk van 5.000 gecertificeerde en deskundige distributiepartners in Europa, het Midden-Oosten en Afrika.
KYOCERA blijft groeien. Onze internationale aanwezigheid en onze serviceorganisaties spelen dus een grotere rol dan ooit voor de ervaring van onze klanten. Wij maken in onze dienstverlening gebruik van nieuwe technologieën en alle mogelijkheden die ze te bieden hebben om de verwachtingen van onze klanten te overtreffen.
Ons volledige servicenetwerk pakt de uitdaging van digitale transformatie met beide handen aan. We hebben immers niet voor niets een passie voor innovatie.
Wij zorgen ervoor dat iedere klant toegang heeft tot dezelfde services en geholpen wordt door medewerkers in hun eigen land en taal – ongeacht de omvang, locatie of behoeften van het bedrijf. Of het nu een simpele reparatie of een complexer probleem is: ons betrouwbare en deskundige team van service-experts helpt u graag.
Verander ingewikkelde services in waardevolle en simpele processen.
Ontdek onze producten en diensten
Bekijk onze printers, multifunctionals en software.
KYOCERA's waarden maken ons tot wat we zijn
Ontdek wat Kyocera anders maakt en lees alles over onze organisatie.