Change language

Change country

Kyocera lanceert cloudgebaseerde print- en scanoplossing nu hybride werkplekken toenemen

Print & scan in alle veiligheid van en naar de cloud.
1/07/21

1 July 2021: Kyocera Document Solutions Belgium N.V. kondigt de lancering aan van Kyocera Cloud Print and Scan, een oplossing waarmee gebruikers kunnen printen
en scannen via cloudservices. De oplossing draagt in organisaties bij tot het promoten van een hybride werkplek door de flexibiliteit van printen en scannen vanaf meerdere locaties te bieden, terwijl de totale printkosten onder controle worden gehouden via centraal beheer.

In 2020 werden veel organisaties gedwongen om  nieuwe manieren van werken aan te nemen, omdat de COVID-19-pandemie een onvoorstelbare impact had op de werkplek. Volgens de Internationale Arbeidsorganisatie woonde tegen het einde van de eerste helft van het jaar naar schatting 93 procent van de werknemers wereldwijd in landen waar de werkplek gesloten was. Onderzoek van Gartner voorspelt dat ten minste 48 procent van de werknemers na de pandemie op een of andere manier op afstand zal blijven werken.

Omdat kantoren steeds meer gedecentraliseerd worden, is er een groeiende behoefte aan printinfrastructuur die medewerkers ondersteunt bij het afhandelen van documenttaken vanaf verschillende locaties. Kyocera Cloud Print and Scan is een optimale oplossing voor organisaties die zich aanpassen aan de nieuwe werkplek en de productiviteit willen verhogen, en biedt de volgende voordelen:

1.   Print / scan vanop verschillende plekken

2.   Beheer centraal de printkosten binnen een organisatie door het printvolume bij te
houden en limieten in te stellen

3.   Print vanuit of scan naar third-party cloudopslag, zoals Box.com™, Google Drive™ en OneDrive™ (*)

“Wij zijn ervan overtuigd dat cloudgebaseerd printen en scannen nieuwe mogelijkheden biedt voor organisaties om hun informatie effectief te beheren in dit nieuwe werktijdperk. Onze nieuwe oplossing is gebaseerd op Kyocera’s missie om klanten te ondersteunen bij het omzetten van hun informatie in kennis en om die informatie zinvol in te zetten”, aldus Nico Roelants, Solutions Business Unit Manager bij Kyocera Document Solutions Belgium.

Aangezien veranderingen op de werkplek in een snel tempo blijven plaatsvinden, blijft Kyocera zich inzetten voor het aanbieden van oplossingen die de bedrijfsproductiviteit verbeteren.

*Alle bedrijfsnamen en productnamen die in dit persbericht worden genoemd, zijn handelsmerken of geregistreerde handelsmerken van de respectievelijke bedrijven. 

Cookies en uw privacy

We gebruiken essentiële cookies om de goede werking van onze website te garanderen. Statistische cookies helpen ons om beter te begrijpen hoe onze website wordt gebruikt en marketingcookies stellen ons in staat om de inhoud beter af te stemmen op de bezoekers van onze website. U kunt uw cookievoorkeuren selecteren via de knop 'Voorkeuren' hieronder, of selecteer 'Alle cookies accepteren' om door te gaan met alle cookies. Door 'Accepteer alle cookies' te selecteren gaat u akkoord met het opslaan van deze cookies op uw apparaat. U kunt deze cookies weigeren door 'Accepteer alleen essentiële cookies' te selecteren. In dat geval staat u ons toe alleen die cookies op uw apparaat te plaatsen die noodzakelijk zijn voor de correcte weergave van onze website.

Cookievoorkeuren

Veld is verplicht

Wij gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website goed werkt en soms om een dienst op uw verzoek te verrichten (zoals het beheer van uw cookievoorkeuren). Deze cookies zijn altijd actief, tenzij u uw browser zo instelt dat cookies geblokkeerd worden. Daardoor is het mogelijk dat sommige delen van de website niet werken zoals verwacht.

Veld is verplicht

Deze cookies laten ons toe om de performantie van onze website te meten en te verbeteren.

Veld is verplicht

Deze cookies worden alleen geplaatst wanneer u daarvoor toestemming geeft. Wij gebruiken marketing cookies om bij te houden waarop u klikt en hoe u onze website gebruikt zodat wij op basis van uw interessegebied content en gepersonaliseerde reclame kunnen tonen.