Scan & Connect

Snelle en efficiënte workflow door intelligente digitalisering

Digitaliseer documenten naar meerdere bestemmingen in één muisklik.

U ontvangt en creëert dagelijks documenten die verdere behandeling vereisen. Denk aan facturen, HR-documenten, leveringsbonnen, offertes, enz. Allemaal bevatten ze cruciale informatie, die beschikbaar moet zijn in uw boekhoudsoftware, personeelsbeheerpakket, ERP, CRM of een andere ‘back office’ toepassing.

Met KYOCERA Scan & Connect beschikt u over een oplossing die niet alleen zorgt voor het digitaliseren van documenten, maar ook voor het automatisch aanleveren van belangrijke gegevens (BTW nummer, factuurbedrag, klantnaam,…) op de juiste plaats, klaar voor verdere verwerking door de achterliggende software.

Uitdagingen voor uw bedrijf

  • Dagelijks ontvang ik documenten via post, e-mail, fax, enz. met belangrijke informatie voor mijn afdeling – hoe ben ik zeker dat geen data verloren gaan?
     
  • Ik wil een maximale productiviteit en de relevante data uit documenten automatisch aangeleverd krijgen – waar vind ik hulp voor deze efficiëntieslag?
     
  • Onze organisatie heeft fors geïnvesteerd in back office software (ERP, CRM, Accounting, HR,…). De gescande data dienen dan ook in deze applicaties terecht te komen – hoe weet ik zeker dat de noodzakelijke gegevens correct worden aangeboden?

Uw voordelen met KYOCERA Scan & Connect

  • Met KYOCERA Scan & Connect digitaliseert u – via scanner,mfp, desktop client of centrale folder - documenten op eenvormigewijze. Ook data in barcodes vervat, worden omgezet en getransfereerd. De kans op fouten en tijdsverlies is minimaal:de scanbewerking wordt in één klik uitgevoerd.
  • KYOCERA Scan & Connect herkent én digitaliseert alle mogelijke gegevens indien ze overeenstemmen met een vooraf gedefinieerd formaat en plaats (bv. BTW nummer = ‘BE’ gevolgd door 10 cijfers).
  • KYOCERA Scan & Connect herkent niet alleen cruciale data maar levert deze informatie tegelijkertijd digitaal aan, klaar voor verwerking door de achterliggende software van uw afdeling.

Scan & Connect voor Document Management

Scroll to top