Change language
Change country

De technologie die u nodig heeft voor uw hybride werkplekken

Voorzie uw medewerkers van een efficiëntere, op samenwerking gerichte hybride werkplek.
man talking

De digitale transformatie begon al lang voor 2020. Maar door de corona-pandemie raakte de acceptatie van werken op afstand in een stroomversnelling. Wat in jaren niet lukte, gebeurde nu in weken. Thuiswerken is niet meer weg te denken, waardoor er een nieuwe werkplek in opkomst is. Een plek die werken op kantoor, samenwerken op afstand en altijd en overal werken wanneer je maar wilt combineert. Dit noemen we de hybride werkplek. 

Nu economieën weer opstarten en het wereldwijd medewerkers terug naar kantoor gaan, wordt duidelijk dat er geen eenduidige benadering van het hybride werkmodel bestaat. De juiste technologie kan het verschil maken tussen een hybride werkplek die effectief, efficiënt, samenwerkend, productief en schaalbaar is en een die dat niet is.  

Hybride medewerkers kunnen niet profiteren van de unieke voordelen van het combineren van thuiswerken en werken op kantoor als ze er niet voor zijn uitgerust. Laten we eens kijken naar de technologie die uw organisatie helpt bij realiseren van een succesvol hybride werkmodel.  

 

1. Procesautomatisering stimuleert waarde

Bedrijfsautomatisering stelt medewerkers in staat om zich te concentreren op taken met een hogere toegevoegde waarde, terwijl herhalende administratieve taken worden geautomatiseerd. Zo kan er bespaard worden op arbeidstijd en -kosten. Procesautomatisering met robots en intelligente gegevensverzameling maken dit mogelijk. Het kan worden ingezet om data te verzamelen en te analyseren, een koppeling tussen systemen te maken en routinematige en herhalende taken uit te voeren. Nu de eentonige en saaie taken zijn afgehandeld, krijgen medewerkers de vrijheid om meer strategische en creatieve functies te vervullen.

 

2. Inhoud binnen handbereik met een documentmanagementsysteem 

Hybride werkplekken hebben werknemers die op meerdere locaties werken: op kantoor, thuis of ergens daar tussenin. Er is beslist behoefte aan een soort documentmanagementsysteem om de informatiestroom tussen al deze verspreide medewerkers te beheren. Een Enterprise Content Management (ECM)-systeem kan een goede oplossing zijn. Het stelt een organisatie in staat om alle gegevens en inhoud centraal te beheren en processen te stroomlijnen, door alledaagse taken zoals classificatie- en goedkeuringsprocessen te automatiseren. ECM-systemen helpen bedrijven met de complexiteit van het beheren van gegevens en activa, terwijl informatie direct beschikbaar is voor gedecentraliseerde teams en werknemers.

 

3. Mobiel afdrukken wordt eenvoudiger 

Op de hybride werkplek is mobiel gebruik een van de belangrijkste voordelen: het vergroot de vrijheid en flexibiliteit van medewerkers. Met mobiele apparaten kunnen medewerkers overal en altijd werken. Zo kunnen ze beslissen hoe, wanneer en waar ze het beste werken en optimale resultaten leveren. Voeg daaraan toe de mogelijkheid om snel iets rechtstreeks vanaf een mobiel apparaat af te drukken en je hebt een win-winsituatie. 

 

4. Cloudafdrukbeheer biedt overzicht

De cloud is essentieel voor de nieuwe hybride afdrukomgeving voor kantoren. De mogelijkheid om eenvoudig en snel af te drukken zonder dat er kabels, hardware en stuurprogramma's nodig zijn, is de sleutel tot een succesvolle hybride kantooropstelling. Welk slim bedrijf wil geen snel en veilig cloudgebaseerd printen voor alle gebruikers en minder IT-stress? 

Bovendien stelt het toevoegen van cloudafdrukbeheer organisaties in staat om het afdrukken te volgen en data te analyseren voor een solide besluitvorming. Altijd en overal. Bij Kyocera bieden we meerdere oplossingen die passen bij uw hybride kantoor. Heeft u vragen? Neem dan gerust contact op. Laten we samen de beste oplossing voor uw organisatie bespreken.

people discussing

Wilt u meer weten over slimmere en hybride kantoren?

Download het e-book om te weten hoe u aan de slag kunt. 

Meer informatie nodig?

Onze teams helpen u graag verder.

Cookies en uw privacy

We gebruiken essentiële cookies om interacties met onze website eenvoudiger en effectiever te maken, statistische cookies om beter te begrijpen hoe onze website wordt gebruikt en marketing cookies om bezoekers informatie op maat te kunnen aanbieden. U kan uw cookievoorkeuren aangeven via de knop onderaan, of selecteer 'Ik ga akkoord' om verder te gaan met alle cookies.

Cookievoorkeuren

Veld is verplicht

Wij gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website goed werkt en soms om een dienst op uw verzoek te verrichten (zoals het beheer van uw cookievoorkeuren). Deze cookies zijn altijd actief, tenzij u uw browser zo instelt dat cookies geblokkeerd worden. Daardoor is het mogelijk dat sommige delen van de website niet werken zoals verwacht.

Veld is verplicht

Deze cookies laten ons toe om de performantie van onze website te meten en te verbeteren.

Veld is verplicht

Deze cookies worden alleen geplaatst wanneer u daarvoor toestemming geeft. Wij gebruiken marketing cookies om bij te houden waarop u klikt en hoe u onze website gebruikt zodat wij op basis van uw interessegebied content en gepersonaliseerde reclame kunnen tonen.