Voer uw gebruikersnaam of e-mailadres in. We sturen u een e-mail met instructies voor het opnieuw instellen van uw wachtwoord. Als u uw gebruikersnaam bent vergeten, geen e-mail hebt ontvangen om uw wachtwoord opnieuw in te stellen of hulp nodig hebt, neem dan contact op met Kyocera Document Solutions Belgium.
Als u een correcte e-mailadres uit onze database hebt ingevoerd, zullen we reageren in ...
U kunt een nieuw account aanvragen door uw gegevens door te geven aan Kyocera Document Solutions Belgium. Na goedkeuring sturen we u een tijdelijk wachtwoord per e-mail.
Momenteel is deze toegang voorbehouden voor partners en medewerkers van Kyocera Document Solutions. Houd er rekening mee dat uw lokale extranet nog steeds beschikbaar en toegankelijk voor u is via de onderstaande knop.
In elke sector neemt het milieubewustzijn toe. In de grafische industrie is dit niet anders, waarbij bedrijven maatregelen nemen om hun activiteiten milieuvriendelijker te maken en producten op de markt brengen die de impact minimaliseren. In het geval van Kyocera is de noodzaak om het milieu te beschermen de hoeksteen van het bedrijf geweest vanbij de oprichting.
Het wereldwijde succes van het Japanse bedrijf is voornamelijk te danken aan het vasthouden aan de inspirerende filosofie, gecreëerd door oprichter Dr. Inamori. Met een focus op het minimaliseren van schadelijke gevolgen voor het milieu, is Kyocera oprecht in haar inspanningen om van de wereld een betere plek te maken, een wereld waarin we harmonieus samenleven met onze maatschappij, onze mondiale gemeenschap en de natuur. Tot op de dag van vandaag heeft de Kyocera-groep haar bedrijfsmotto ‘Respect the divine & love people’ behouden en blijft zij het belang begrijpen van het leveren van producten en diensten om de manier te verbeteren waarop bedrijven opereren en omgaan met de natuur.
Tientallen jaren ervaring en expertise stellen Kyocera in staat geavanceerde en duurzame technologie te ontwerpen zonder dat dit ten koste gaat van de productiviteit. Op elk apparaat kunnen gebruikers het werk voelen van een bedrijf dat erom geeft. Milieubewustzijn is terug te vinden in het gehele productportfolio van het bedrijf om zijn betrokkenheid bij de planeet op lange termijn te onderstrepen.
Van het aansluiten bij internationale pacten die de duurzaamheid van bedrijven op mondiale schaal bevorderen, zoals het UN Global Compact, tot het in de praktijk brengen van zijn eigen initiatieven voor tonerrecyclage, heeft Kyocera Document Solutions voortdurend voorop gestaan in de mondiale inspanningen om de schadelijke gevolgen voor de planeet te verminderen en de verwoestende gevolgen van klimaatverandering-gerelateerde problemen op ons milieu ongedaan maken.
De eerste en belangrijkste mijlpaal voor het bedrijf m.b.t. zijn klimaatgerichte inspanningen was de lancering van Kyocera's ECOSYS-technologie in 1992. Terwijl andere bedrijven weinig interesse toonden in innovatie, werd ECOSYS geïntroduceerd met als doel printapparaten milieuvriendelijker te maken, zonder dat er om compromissen te sluiten op het gebied van kwaliteit of kostenbesparingen.
De Kyocera Group zet zich in voor milieubeheer en heeft altijd gestreefd naar duurzame bedrijfsontwikkeling, terwijl ze ernaar streeft de ecologische en economische doelstellingen te combineren, vandaar de “ECO” in ECOSYS. De lancering van het ECOSYS-assortiment resulteerde in essentie in een veel duurzamere manier van printen, terwijl bedrijven tegelijkertijd konden besparen op hun printkosten.
Vandaag wordt er meer milieuactie van samenlevingen en bedrijven geëist dan ooit tevoren, omdat klimaatverandering en de opwarming van de aarde wereldwijd hoog op de agenda staan. Bedrijven zoeken naar nieuwe manieren om steeds ambitieuzere duurzaamheidsdoelen te bereiken en om hun inzet te bewijzen om groener te worden en onze samenlevingen dag na dag te verbeteren. Deze inspanningen blijven niet onopgemerkt door consumenten, die bedrijven verkiezen die de wens tonen om het milieu te helpen, boven bedrijven die de noodzaak om duurzamer te worden negeren of bagatelliseren.
Kyocera gelooft dat een duurzame toekomst mogelijk is en zal innovatieve producten blijven ontwikkelen die naar dit algemene doel leiden. De Kyocera-groep stimuleert veranderingen in de printindustrie, maar gelooft ook in de verantwoordelijkheid van bedrijven over de hele wereld, in elke sector, om bij te dragen aan een betere toekomst. Het bedrijf is er trots op marktleidende hardware en software aan te bieden waarmee bedrijven duurzamer kunnen opereren en kunnen deelnemen aan de wereldwijde inspanningen om de natuur tegen elke prijs te beschermen.
Het milieubeleid van het bedrijf, gebaseerd op de filosofie van oprichter Dr. Kazuo Inamori, is dé leidraad achter alle acties van Kyocera. Kyocera vertrouwt op een gerespecteerd milieucharter en wil ervoor zorgen dat alle technologische innovatie leidt tot een efficiënter bedrijfsklimaat en een duurzamere wereld om ons heen.
Deze nieuwe modellen met de gekende duurzame componenten bieden efficiëntie, betrouwbaarheid en zorgen voor het verkleinen van de afvalberg.